دانلود بازی Traffic Jam

جستجو در ๑۩۞۩๑دهکده سرگرمی๑۩۞۩๑:

×

تبلیغات

نویسندگان

لینک دوستان

درباره ما

    ๑۩۞۩๑دهکده سرگرمی๑۩۞۩๑
    به وبلاگ دهکده سرگرمی خوش آمدید . این وبلاگ یک وبلاگ تفریحی است که با موضوعات و مطالب جذاب می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند امیدوارم که این وبلاگ مورد پسند شما عزیزان باشد جهت هر گونه مشکل در مطالب وبلاگ در قسمت نظرات پیغام بگذارید یا با شماره زیر تماس بگیرید . نویسنده وبلاگ : ایمان پورباقری شماره تماس:09366559867

امکانات جانبی

جستجو

تبلیغات

نویسنده : ایمان پورباقری بازدید :1158
دانلود بازی Traffic Jam

تاريخ ارسال:چهار شنبه 11 خرداد 1390 ساعت: 13:19

دانلود بازی Traffic Jam

 

Traffic Jam یک بازی بسیار سبک و فکری و سرگرم کننده برای کامپیوتر است. در این بازی میبایست در زمان محدود و مشخص شده ترافیک را کنترل کنید تا ماشینها بتوانند مسیر مشخص شده را بگذرانند و به مراحل بالاتر و سخت تر راه پیدا کنید. این بازی میتواند ساعتها شما را سرگرم کند.

www.Clickkon.com

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : ایمان پورباقری بازدید :1129
دانلود بازی Biker vs Zombies

تاريخ ارسال:چهار شنبه 11 خرداد 1390 ساعت: 13:15

دانلود بازی Biker vs Zombies

 

Biker Vs Zombies یک بازی کم حجم و جالب موتور سواری برای کامپیوتر میباشد. این بازی گرافیک مناسب و جذابیت خاصی دارد. شما در این بازی میبایست با پشت سر گذاشتن موانع و خون آشام ها مراحل مختلف بازی را بگذرانید.

www.Clickkon.com

 


برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : ایمان پورباقری بازدید :1082
دانلود بازی مزرعه دار برای کامپیوتر

تاريخ ارسال:دو شنبه 26 ارديبهشت 1390 ساعت: 12:37

دانلود بازی مزرعه دار برای کامپیوتر

 

امروز یک بازی خاطره انگیز و کمیاب رو میتونید از سایت دریافت کنید ، اگر بگم که سورپرایزی بزرگ براتون در نظر گرفیتم اغراق نکردم ، مطمئنم خیلی ها از دیدن این بازی خوشحال میشند .بله ! این بازی HarvestMoon نام داره ! چون این بازیه به شدت نوستالژیک و دوست داشتنی قبلا مخصوص PS1 بوده و به نظر خیلی ها جزو محبوب ترین بازی های ps1 بوده و هست ! که حالا مجیک پی سی افتخار ارائه ی نسخه ی کامپیوتری این بازیرو داره ! ضمن عرض این نکته که نسخه ی کامپیوتری این بازی هیچ فرقی با نسخه ی محبوب اون (ps1) نداره ! حفظ شدن برخی قابلیت های خوب بازی مثله دخیره کردن ، محوریت داستانی بازی و … از دیگر ویژگی های این بازی هستش

 

دانلود بازی مزرعه دار Harvest Moon

 

موضوع بازی :
اگرچه همه این بازی رو از بر هستن اما برای کسایی که نمیدونن اصلا HarvestMoon چی هست(!) یه توضیح کلی میدم : شما در نقش یک پسر جوون هستید که به دلیل فوت پدر بزرگش به روستای پدریش برمیگرده تا در مراسم فوت شرکت کنه ، وقتی به روستا میاد با مزرعه ی پدربزرگش رو به رو میشه که در نبود پدربزرگ حسابی به هم ریخته ! و اون تصمیم میگیره که در روستا بمونه و به کارهای مزرعه رسیدگی کنه !
در مزرعه شما میتونید (یعنی باید) مرغ واسه تخم گذاری ، گاو برای شیر ، گوسفند برای پشم و اسب برای سواری کردن خریداری کنید ! که بعدا میتونید دستگاه های ساخت پنیر و کاموا و سس مایونز و … هم خریداری کنید و با استفاده از شیر و پشم و تخم مرغ این محصولاات رو تولید کنید !
این بازی الهه های زیادی هم داره ، الهه آبشار ، الهه نور و …. که باید طبق دستورات بازی ازشون توت فرنگی قدرتی دریافت کنید . که این توت فرنگی ها استقامت شما رو بالا میبره و در برابر کار سخت کشاوری و دامداری دیر تر خسته میشید !
اما یکی از هیجان انگیز ترین مسائل بازی مناسبت ها و جشن های داخل بازی هستش که همه ی مردم شهر دعوت میشند و شما هم همیشه جزو شرکت کننده ها در مسابقات هستید ! شما در این بازی ۴ فصل دارید که در هر کدام ۳-۴ جشن برگزار میشه . اعم از مسابقه ی آشپزی (که با خرید وسایل آشپزخونه میتونید با استفاده از مواد غذایی که میکارید غذا درست کنید) ، مسابقه ی شنا ، مسابقه ی اسب سواری ، مسابقه سگ دوانی و ….. که لذت زیادی رو به همراه دارند .

در اطراف شهر هم مردم زیادی زندگی میکنند . اعم از آهنگر (برای ارتقا و خریداری وسایل دامداری و کشاورزی) سوپرمارکت (برای خریداری بذر و غذا و … )بیمارستان و رستوران و شربت فروشی و …. ! که ۵ دختر دم بخت هم جزوشون هستند و هر کدوم قلبی دارند که در ابتدای بازی سیاه هستش (یعنی علاقه ای به شما ندارن) و شما با کارهایی که در بازی میکنید یا هدایای دلخواهی که بهشون میدید ، قلبشونو کم کم باید قرمز کنید و وقتی این اتفاق افتاد با دادن درخواست ازدواج مراسم عروسیتون در کلیسا برگزار میشه !
میدونم سردرد گرفتید ;) ااین بازی واقعا مثله یک زندگی گستردگی موضوعی داره ! اما نگران نباشید . همه ی این موضوع ها کم کم میان سراغتون و شما به اونها عادت میکنید !

ویژگی های بازی :
* حفظ شدن تمام ویژگی های بازی نسبت به PS1
* سرعت Loading واقعا بالا نسبت به PS1
* حجم کم بازی (فقط ۸۰ مگابایت)
* اجرای روان و بدون باگ بازی
* صداگذاری و تنوع واقعا زیاد
* قابلیت ازدواج کردن و بچه دار شدن

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : بازدید :1184
دانلود بازی بسیار زیبا pes2011

تاريخ ارسال:دو شنبه 19 ارديبهشت 1390 ساعت: 17:59

 دانلود بازی بسیار زیبا pes2011

 
 

 

 

source پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.7 & 1.7.1 نکته مهم: پس از اتمام نصب پچ به طریق توضیحاتی که در زیر وجود دارد ، دقت کنید که باید بازی را از طریق krun.exe و یا از طریق انتخابگر موجود اجرا نمایید.

 

source پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.7 & 1.7.1 توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، اگر چنانچه پچ های قبلی بازی را نصب نموده اید ، به محل نصب بازی رفته و فولدر PES 2011/kitserver را به کل پاک کنید. اگر هم از پج های قبلی استفاده نکرده اید ، نیازی به این کار ندارید. حال به نصب پچ  بپردازید و محل نصب را ، محل نصب بازی انتخاب کنید.

 

source پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.7 & 1.7.1 در صورت بروز هرگونه مشکل در اجرای بازی ، می توانید فایل های اصلی img را از بازی اصلی خود که دانلود نموده و یا خریده اید ، در قسمت program files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2011/img کپی کرده و در محل نصب بازی و در فولدر img جایگزین نمایید.

اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

توضحات: برای اجرای Master League و یا Become A Legend دقت داشته باشید که از Switch استفاده کنید. 

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

 

                                 


می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : بازدید :1027
بازی مهیج فوتبال دستی برای کامپیوتر – Foosball Maniac 1.0

تاريخ ارسال:سه شنبه 13 ارديبهشت 1390 ساعت: 15:36

  قبل از اینکه کنسول ها و به طور کلی بازی های کامپیوتری وارد بازار شوند قسمتی از تفریحات مردم و به خصوص جوانان صرف بازی در دنیای واقعی می شد. یکی از این بازی ها فوتبال دستی بود که در حال حاضر با آمدن بازی های کامپیوتری کمتر کسی به سراغ این بازی می رود. امروز در دانلودها قصد داریم بازی را با شما معرفی کنیم که شاید اکثر شما در دوران کودکی خود آن را انجام داده اید و حتی هنوز هم گاهی به سراغ آن میرود. همانطور که متوجه شده اید امروز بازی مهیج فوتبال دستی را برای علاقه مندان به این بازی قرار داده ایم. این بازی که نام آن Foosball Maniac است به صورت ۳ بعدی بوده و به نسبت حجم کم خود دارای گرافیک بسیار مطلوبی می باشد. همچنین این بازی به صورت پرتابل بوده نیازی به نصب ندارد که شما می توانید آن را در فلش مموری خود کپی کنید و در مواقعی که در جمع دوستان خود هستید با وصل کردن فلش مموری به کامپیوتر و اجرای بازی از انجام دادن آن لذت ببرید.

 

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...


 



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : بازدید :1105
دانلود بازی موتور سواری بسیار زیبا وکم حجم وبا گرافیک بسیار بالا

تاريخ ارسال:دو شنبه 12 ارديبهشت 1390 ساعت: 19:3

 دانلود بازی موتور سواری بسیار زیبا وکم حجم وبا گرافیک بسیار بالا

  • Motoracing Free DownloadMotoracing Free Download

     

     

     

          

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

 



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 300
کل نظرات کل نظرات : 135
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 20

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 2
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 171
بازدید ماه بازدید ماه : 1629
بازدید سال بازدید سال : 10685
بازدید کلی بازدید کلی : 144848

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.144.28.50
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

از کدام بخش وبلاگ بیشتر خوشتان می آید

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی دانلود و آدرس iman20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود